خوش به حالتون...اون که از بس گذشتمو زده تو سرم دیگه هیچ اعتماد به نفسی واسم نمونده...من خیلی آدم کم تحمل و احساساتیم الانم که به اینجا رسیدم دارم چوب احساساتی بودنمو میخورمو پشیمونم...
تشکرشده 2 در 2 پست
خوش به حالتون...اون که از بس گذشتمو زده تو سرم دیگه هیچ اعتماد به نفسی واسم نمونده...من خیلی آدم کم تحمل و احساساتیم الانم که به اینجا رسیدم دارم چوب احساساتی بودنمو میخورمو پشیمونم...
فرشته مهربان (جمعه 24 خرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)