ببینین زندگی ادامه داره.سعی کنین واسه خودتون هدف دیگه ای مشخص کنین.خود کشیم خنده داره.من همین چند وقت پیش 5 ورق ترامادول خوردم تا بمیرم نشد.بد جور خاطر خواه کسی شدم و اون بهم جواب رد میده اونم چند بار.حالا خودم خندم میگیره.نمیگم خاطرشو نمیخوام بازم میخوام ولی اونطوری خودمو تباه میکنم.شروع کردم به ورزش.دارم تو مسابقات استانی شرکت میکنم و دوباره دارم به دوران اوج میرسم.شاد و سرحال.بذارین به عنوان یه پسر بهتون یه چیزی بگم.پسرا ارزش تباه کردن زندگیتون رو ندارن








علاقه مندی ها (Bookmarks)