مرسی از جوابت الان باهم آشتی کردیم رابطمون مثل قبله فقط اینکه میگه نمیخوام باهات ازدواج کنم نمیتونم گذشتتو فراموش کنم منم چون خیلی بهش وابستم قبول کردم...خیلی ناراحتم خبلب سخته اینطوری ادامه دادن حس میکنم عشق و حالشو میخواد با من بکنه بعدش 2 3 سال دیگه منو ول کنه بره ازدواج کنه من چبی میشم این وسط؟؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)