به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 34

Threaded View

  1. #9
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 مرداد 92 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1392-1-18
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    360
    سطح
    7
    Points: 360, Level: 7
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 7 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    در مورد تیپ من ایشون بهم گفتن اگه شما حجابت رو کاملا رعایت کنی و مانتوی مناسب بپوشی یعنی همین جور که تو این چند بار دیدم میپوشین مشکلی ندارم و چندین بار هم بهم گفتن که به نظرشون ادم باید تاوان بده برای دوست داشتن توی زندگی مشترک و گفتند احساس میکنند من اگر ببینم یه جا ایشون ناراحت هستند از تیپ من من به خاطرشون حاضرم عوض بشم و چند تا مثال برام زدن از دوستان و اشنایانشون که همسراشون اول خیلی فرق میکردن اما کمک کم به خاطر زندگی شون تغییر کردن اما وقتی بهشون گفتم شما منظورت اینه که منم بعدا عوض بشم گفتند نه چنین منظوری ندارند و فقط مثال زدند
    ببینید من با این اقا توی این چند جلسه بیشتر در مورد اینکه اگر من با این اقا ازدواج کنم همه براشون خیلی سنگین هست که ایشون با خانمی با این تیپ ازدواج کردند و گفتند خیلی حرف ایجاد میشه و گفتند ممکنه یه سری تو فامیل اصلا سلام نکنن به من به خاطر ظاهرم اما کم کم باهام خوب میشن و کلی از این جور حرفها که حالا فلانی چی میگه و فلانی چه برخوردی میکنه تا جایی که من به ایشون گفتم مگه میخواین قتل کنین
    من اصلا خیلی برام قابل درک نیست که این اقا اینقدر در مورد تیپ من صحبت میکنن ،اول اینکه من یه تیپ خیلی ساده دارم و اینکه من هیچوقت روی ظاهر ادما نگاه نمیکنم و به شخصیتشون نگاه میکنم
    این در مورد تیپ خودم و در مورد تیپ دخترها توی خیابون چندین بارنظر دادند و به طور مثال وقتی یه خانمی رو دیدند با یه ظاهر که اصلا هیچ موردی نداشت به نظر من ،ایشون گفتند ببینید چجوری با چه ظاهرهای بدی میان توی خیابون و یه سری نظر در مورد این خانم دادند و منم بهشون گفتم چجوری به خودتون حق میدین به ظاهر ادما قضاوت کنید و بدون اینکه بشناسینشون
    در مورد رفت و امد با دوستان صحبتی نشده فعلا
    در مورد موضوعی که ناراحت شدم ایشون از من خواستند که بریم با یکی از اعضای خانوادشون صحبت کنیم و من هم قبول کردم و رفتم اما اونجا هم جو برام خیلی سنگین بود و هم اینکه اونجا اولین بحثی که شروع شد در مورد تیپ من بود طرز برخوردها (من واقعا تیپ ساده ای دارم و خیلی برام جای تعجب بود) و یه سری صحبت کردند که من واقعا اونجا احساس کردم یه مشکل بدی دارم و ادم درستی نیستم و از صحبتها خیلی ترسیدم و ناراحت شدم و اما بعدا ایشون بهم گفتند الکی ناراحت شدی و مدام بهم میگن خیلی بدبین هستی
    ببخشید خیلی حرف زدم اما میخواستم شرایطم رو کامل توضیح بدم

  2. 2 کاربر از پست مفید mahsa.. تشکرکرده اند .

    asemani (چهارشنبه 22 خرداد 92), tamanaye man (پنجشنبه 23 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.