در مورد تیپ من ایشون بهم گفتن اگه شما حجابت رو کاملا رعایت کنی و مانتوی مناسب بپوشی یعنی همین جور که تو این چند بار دیدم میپوشین مشکلی ندارم و چندین بار هم بهم گفتن که به نظرشون ادم باید تاوان بده برای دوست داشتن توی زندگی مشترک و گفتند احساس میکنند من اگر ببینم یه جا ایشون ناراحت هستند از تیپ من من به خاطرشون حاضرم عوض بشم و چند تا مثال برام زدن از دوستان و اشنایانشون که همسراشون اول خیلی فرق میکردن اما کمک کم به خاطر زندگی شون تغییر کردن اما وقتی بهشون گفتم شما منظورت اینه که منم بعدا عوض بشم گفتند نه چنین منظوری ندارند و فقط مثال زدند
ببینید من با این اقا توی این چند جلسه بیشتر در مورد اینکه اگر من با این اقا ازدواج کنم همه براشون خیلی سنگین هست که ایشون با خانمی با این تیپ ازدواج کردند و گفتند خیلی حرف ایجاد میشه و گفتند ممکنه یه سری تو فامیل اصلا سلام نکنن به من به خاطر ظاهرم اما کم کم باهام خوب میشن و کلی از این جور حرفها که حالا فلانی چی میگه و فلانی چه برخوردی میکنه تا جایی که من به ایشون گفتم مگه میخواین قتل کنین
من اصلا خیلی برام قابل درک نیست که این اقا اینقدر در مورد تیپ من صحبت میکنن ،اول اینکه من یه تیپ خیلی ساده دارم و اینکه من هیچوقت روی ظاهر ادما نگاه نمیکنم و به شخصیتشون نگاه میکنم
این در مورد تیپ خودم و در مورد تیپ دخترها توی خیابون چندین بارنظر دادند و به طور مثال وقتی یه خانمی رو دیدند با یه ظاهر که اصلا هیچ موردی نداشت به نظر من ،ایشون گفتند ببینید چجوری با چه ظاهرهای بدی میان توی خیابون و یه سری نظر در مورد این خانم دادند و منم بهشون گفتم چجوری به خودتون حق میدین به ظاهر ادما قضاوت کنید و بدون اینکه بشناسینشون
در مورد رفت و امد با دوستان صحبتی نشده فعلا
در مورد موضوعی که ناراحت شدم ایشون از من خواستند که بریم با یکی از اعضای خانوادشون صحبت کنیم و من هم قبول کردم و رفتم اما اونجا هم جو برام خیلی سنگین بود و هم اینکه اونجا اولین بحثی که شروع شد در مورد تیپ من بود طرز برخوردها (من واقعا تیپ ساده ای دارم و خیلی برام جای تعجب بود) و یه سری صحبت کردند که من واقعا اونجا احساس کردم یه مشکل بدی دارم و ادم درستی نیستم و از صحبتها خیلی ترسیدم و ناراحت شدم و اما بعدا ایشون بهم گفتند الکی ناراحت شدی و مدام بهم میگن خیلی بدبین هستی
ببخشید خیلی حرف زدم اما میخواستم شرایطم رو کامل توضیح بدم








علاقه مندی ها (Bookmarks)