فوق العاد ه بود
اين جمله "آقای مدیر ای كاش می تونستی رمضان درمانی كنی. آیا در روانشناسی شما چنین نگرش و رویكردی وجود دارد؟" بسيار سئوال قشنگ و قابل تحسيني بود.
تشکرشده 992 در 530 پست
فوق العاد ه بود
اين جمله "آقای مدیر ای كاش می تونستی رمضان درمانی كنی. آیا در روانشناسی شما چنین نگرش و رویكردی وجود دارد؟" بسيار سئوال قشنگ و قابل تحسيني بود.
دانه (شنبه 16 شهریور 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)