ولی فکر کنم شما مشکل و ایجاد کردی و مقصر اصلی شمایی میدونی چرا؟؟؟
شماغ که اول دیدی رفتار اون خانوم طوری هست که موجب نارضایتی شماست می تونستی در کنار شوهرتون بمونی و دستشو محکم فشار می دادی تا حواسش جمع باشه ولی فکر کنم شوهرتون با اون خانوم رفتار دیگه ای جز احترام گذاشتن کار دیگه ای نکردن
خوبه شوهرتون ادمی باشه ببخشا با خودش قهر باشه و وارد یه مجلسی بشید و شوهرتون با خودش قهر باشه و با کسی نه حرفی بزنه نه هیچی پس پی بردیم مشکل شما بودی و باید رفتارتو اصلاح کنی و اولین قدم برای این کار عذر خواهی از شوهرتونه و بعد با لحنی مودب به اقاتون بگی که عزیزم دیگه دوست ندارم با خانومی با خوش رویی برخورد کنی چون من دوست ندارمو از این حرفا ولی ازش عذز خواهی کن وگر نه گره کارتون خیلی کوچیک میشه شاید به وضع خوبی نکشه
یا حق








علاقه مندی ها (Bookmarks)