سلام
آیسو هیچ دلیلی برای درست بودن رفتار اون آقا نیاورد! فقط گفت که ممکنه دلایل دیگه ای وجود داشته باشه... و به سارا پیشنهاد کرد که برای این مورد از راههای دیگه ای هم تحقیق کنه.
به همین خاطر هست که قبلا گفته شد اینها سرنخ هستن، و باید بهشون توجه بهشه... وگرنه می گفتن اینها دلیل قاطعی برای رد کردن هستن...
شیدا وقتی راجع به پست کسی نظر می دی، حداقل پستش رو درست بخون!
وقتی بدون شناخت کسی، راجع به شخصیتش و دلیل کاراش نظر می دی، حداقل اول حرفت بهش سلام کن!









علاقه مندی ها (Bookmarks)