
نوشته اصلی توسط
aysu
ولی به نظر من فقط با این کامنتا نمیتونی در موردش درست قضاوت کنی، ممکن اینجوری هم که کامنت میذاره نباشه. مثلا خود من تو دنیای واقعی اصلا با پسرا بگو بخند و شوخی نمیکنم و کلی هم غیرتی هستم ولی تو f.b برای پستهای دوستای پسری که اتفاقا فامیلمون هم هستن کامنتای شوخی و خنده دار میذارم. حالا اگه که اون پسر رو تو یه مهمونی ببینم فقط یه سلام خشک و خالی بهش میدم . پس این دلیل نمیشه که این آقا حتما تو واقعیت هم با دانشجوهاش گرم بگیره. باید برای این مورد از راههای دیگه ایی تحقیق بکنی عزیزم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)