RE: شمیم رمضان
سلام برماهی که روزها برآن فخر نفروشند وسرافرازی نکنند،ماه سرافرازی روح وخاکساری تن،ماه دست های خواهش بر آستان نیایش.
روضه رمضان ،بهار جانهاست وطراوت ایمانها،دل از عطش دیدار بی تاب است وجان از چشمه سار نیایش سیراب.
دست ها پیچک سبز دعاست وچشمها چشمه شوق.رمضان روح سبز پرهیزگاری است، ودست دوست همیشه برشانه های عاشق روزه داران است.
روزه شکر است وذکر،ورمضان دعا ودعوت است وروح ورحمت:**ماهی که آغازش مهر،میانه اش آمرزش،وپایانش رهایی از آتش است**
الهی!!مهربانی کن برما که خواستاران صادق توییم واز درعنایت واحسان درآ....
ارزش تو به اندازه همان چیزیست که به آن دل می بندی پس مواظب باش به کمتر از بی نهایت عشق دل بسته نشوی.
علاقه مندی ها (Bookmarks)