از لطف همگي شما دوستان متشكرم ، ولي اي كاش تمام خانواده ها به معناي واقعي معني پدر و مادر بودن را درك مي كنند و مي گذاشتند بچه هايشان با خيالي آسوده تر و باز به زندگي خود ادامه دهند . براي همه شما آرزوي خوشبختي دارم و از همه خواهش مي كنم اگر مي خواهيد پدر و مادر شويد ابتدا ديد درستي از اين كلمات به دست آوريد و حد و مرز اين كلمات را بشناسيد تا اسيبي نه به احساسات خودتان و نه به احساسات بچه ها نخورد . موفق باشيد .








علاقه مندی ها (Bookmarks)