به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18

موضوع: خيانت+

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 01 بهمن 90 [ 01:34]
    تاریخ عضویت
    1387-5-02
    نوشته ها
    87
    امتیاز
    3,865
    سطح
    39
    Points: 3,865, Level: 39
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 28 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خيانت

    منم با شاد موافقم
    با خواهرتون صحبت کنید

  2. 3 کاربر از پست مفید tarane5000 تشکرکرده اند .

    tarane5000 (دوشنبه 11 شهریور 87)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 اردیبهشت 88 [ 11:11]
    تاریخ عضویت
    1387-2-23
    نوشته ها
    363
    امتیاز
    5,286
    سطح
    46
    Points: 5,286, Level: 46
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    209

    تشکرشده 211 در 131 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خيانت

    الینا جان!
    من هم با شاد و ترانه موافقم!
    حداقلش اینه که تو دیگه نگران نیستی و عذاب وجدان نداری یا بعدا اگه خواهرت فهمید ازت دلگیر نیم شه که چرا بهش نگفتی!
    می تونی بهش بگی برگرده خونه تا همسرش تنها نباشه!یا یه جوری که مستقیم بهش نگفته باشی.
    اگه دیدی واقعا نیاز هست بهش یه ذره توضیح بده که با تنها موندن شوهرش ممکنه چه اتفاقهایی بیفته!

  4. 2 کاربر از پست مفید گلپر تشکرکرده اند .

    گلپر (دوشنبه 11 شهریور 87)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 آبان 87 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1387-5-20
    نوشته ها
    245
    امتیاز
    4,088
    سطح
    40
    Points: 4,088, Level: 40
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 82 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خيانت

    کاش به جای خواهرت به زندگی خودت اهمیت می دادی
    این سناریو رو من هم دیدم آخر فیلم دو تا نتیجه داشت اولیش از بین رفتن آبرو و شخصیت زن و شوهر یعنی هر دوشون و دومی بدتر از قبلی این دو نفر هیچکدوم با فامیل و دوستان و آشنایانشون رفت و آمد ندارن زنه کارش و اداره اش شد همه سرگرمیش و زندگیش حتی شوهرش،مرده هم که دیگه آب از سر گذشته است پس خیلی راحت بدون شرم و حیا خانم بازیش رو می کنه
    یه بار سرک کشیدی توی زندگی خواهرت فهمیدی شوهرش داره عیاشی می کنه و از دستش دادید و بار دوم خواهرت رو از دست خواهی داد
    در پناه حق

  6. کاربر روبرو از پست مفید noghte sare khat تشکرکرده است .

    noghte sare khat (سه شنبه 12 شهریور 87)

  7. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: خيانت

    الینای عزیز
    هر کسی و یا بهتره بگم هر خونواده ای راهکارهای خودش رو داره، بهتره شما خودتون رو جای خواهرتون بذارید، ببینید اگه خدایی نکرده موضوع برعکس بود، دوست داشتین خواهرتون چه برخوردی می کرد؟؟ همون کار رو انجام بدین، سعی کنید در این مورد رازدار خوبی باشید، یعنی اگه قراره کسی باخبر بشه اون شخص فقط خواهرتون باشه و بهش اطمینان بدین که شخص دیگه ای از این موضوع مطلع نیست...

  8. کاربر روبرو از پست مفید shad تشکرکرده است .

    shad (سه شنبه 12 شهریور 87)

  9. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 مهر 87 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1387-6-06
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    3,447
    سطح
    36
    Points: 3,447, Level: 36
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خيانت

    نقل قول نوشته اصلی توسط noghte sare khat
    کاش به جای خواهرت به زندگی خودت اهمیت می دادی
    این سناریو رو من هم دیدم آخر فیلم دو تا نتیجه داشت اولیش از بین رفتن آبرو و شخصیت زن و شوهر یعنی هر دوشون و دومی بدتر از قبلی این دو نفر هیچکدوم با فامیل و دوستان و آشنایانشون رفت و آمد ندارن زنه کارش و اداره اش شد همه سرگرمیش و زندگیش حتی شوهرش،مرده هم که دیگه آب از سر گذشته است پس خیلی راحت بدون شرم و حیا خانم بازیش رو می کنه
    یه بار سرک کشیدی توی زندگی خواهرت فهمیدی شوهرش داره عیاشی می کنه و از دستش دادید و بار دوم خواهرت رو از دست خواهی داد
    در پناه حق
    دقيقاً من هم از اين ميترسم كه با گفتن به خواهرم حرمت ها شكسته بشه و دوم اينكه شوهرش ديگه علني اين كارو بكنه و تصميم گرفتم سكوت كنم و به خواهرم حرفي نزنم.البته سرو ته بسته به شوهرش اشاره كردم كه حواسش باشه و فكر نكنه كه كسي از كاراش خبردار نميشه و احساس كردم يك كمي رفت تو فكر.و گفت حاضر نيست به هيچ قيمتي زن و بچشو از دست بده.خودم هم يكم خيالم راحتتر شد.ممنونم از راهنماييتون.
    موفق باشيد

  10. کاربر روبرو از پست مفید elina1753 تشکرکرده است .

    elina1753 (سه شنبه 12 شهریور 87)

  11. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 01 بهمن 90 [ 01:34]
    تاریخ عضویت
    1387-5-02
    نوشته ها
    87
    امتیاز
    3,865
    سطح
    39
    Points: 3,865, Level: 39
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 28 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خيانت

    این خوبه که بش گفتید شما فهمیدید
    اما دوباره چک کردین که سراغ این کارها نرفته باشه

  12. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 شهریور 01 [ 10:24]
    تاریخ عضویت
    1386-6-22
    محل سکونت
    قم
    نوشته ها
    1,166
    امتیاز
    41,377
    سطح
    100
    Points: 41,377, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    2,961

    تشکرشده 3,584 در 906 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خيانت

    سلامelina1753
    به جمع دوستان خوش امدید
    به نظرمن اگر به ندای وجدانتون این پاسخ رو بدید که "ما به هیچ عنوان اجازه ی سرک کشیدن و مداخله در زندگی دیگری را نداریم "بهتر می تونید با حس مسئولیت و دوست داشتن تون کنار بیایید و بهتر عمل کنید .
    اگر موضوع به صورت علنی ست می تونید با احتیاط و ملاحظه و بدون برچسب زدن و متهم کردن و بدور از تصورات ذهنیتون واقعیت رو دنبال کنید.اگر حقیقت داشت و خطری زندگی خواهرتون رو تهدید می کرد اول بااون اقا صحبت کنید و دلیل خیانتش رو بپرسید واعلام کنید که حاضرید برای رفع این مسئله و مشکل کمکشون کنید .به جای تحقیر وسرزنش و نصیحت اعلام همراهی برای درمان و اصلاح کنید.
    در غیر این صورت اگر واقعیت نداشت کمک کنید که خواهرتون نیز از این تصورات وسوءظن ها خلاصی یابد.
    خیلی مراقب باشید دوستی شما" دوستی خاله خرسه" نشه!چون این اتفاقات افتاده که یک طرفه به قاضی رفتند و قضاوت کردندو مداخله انها خیری که نداشته شر هم شده!
    موفق باشید دوست گرامی امیدوارم خواهرتون خوشبخت وعاقبت به خیر باشه!

  13. 3 کاربر از پست مفید setareh تشکرکرده اند .

    setareh (پنجشنبه 14 شهریور 87)

  14. #18
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: خيانت

    سلام elina1753
    خیلی مسئله مهمی هست،‌خوب دقت كن.
    شما نه اجازه بررسی و تحقیق در این مورد دارید نه گزارش كردن اون رو
    این طور مشكلات در حیطه خصوصی افراد هست و دامن زدن به آن و وارد شدن اشخاصی خارج از این حریم هرگز به معنی حل آن نیست.
    شما پیش بینی كنید وقتی این مسئله را به هرنوعی افشاء كنید چه مشكلاتی حل می شود و چه مشكلاتی ایجاد می شود.
    من احساس شما را می فهمم. احساس بسیار بدی هست. اما باید متوجه باشیم گاهی همین احساسات علاوه برزندگی دیگران زندگی خود ما را نیز تحت تاثیر منفی می گذارد.
    البته توصیه های جذب همسر،‌ارتباط با همسر و عدم مسافرت و ... به خواهرتون (بدون اینكه اصلا و ابدا به این مسئله بپردازید ) مفید خواهد بود. اما سعی نكنید در لفافه و ضمنی این مسئله را به خواهرتون بگوئید چون آتش سوء ظن را روشن می كنید.
    راستی كیفیت فهمیدن این موضوع ،‌ شرایط شما وتاثیراتی كه روی شما گذاشته است و تجارب شما و ... هم مسائل مهمی هست كه شما در مورد خودتون باید بیشتر بررسی كنید. كه البته این موضوع دیگری هست ،‌اما پیگیری آن برای شما در درجه اول قرار دارد.

  15. 3 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (پنجشنبه 14 شهریور 87)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.