به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 34

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 مرداد 92 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1392-1-18
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    360
    سطح
    7
    Points: 360, Level: 7
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 7 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Icon88888 مشاوره ازدواج

    دوستان،من یه سوال دارم ازتون میخوام کمکم کنید من 23 سال سن دارم اقایی ازم خواستگاری کردند و من چند جلسه با ایشون بیرون رفتم برای اشنایی البته از نظر خانوادگی با ایشون از طریق یه دوست اشنایی داشتیم و در این چند جلسه من یه بار به ایشون گفتم من برای تصمیم گیری در زندگی ام مشورت میکنم اما در اخر تصمیم رو خودم میگیرم و اجازه دخالت به کسی نمیدم و اکر خودم و همسر اینده ام یه تصمیمی بگیریم و نظر خانواده ام و یا دوستانم رو دخالت نمیدم یعنی اگه کسی تصمیم ما رو دوست نداشت من به دخالت کسی اهمیت نمیدم ،این اقا در جواب من گفتند منم همین طور هستم و خودم برای خودم تصمیم میگیرم اما وقتی بیشتر با ایشون صحبت کردم متوجه شدم همین الان نظر خانوادشون در مورد تیپ من برای این اقا مهمه یعنی در اومدن به من گفتن فلان خواهرم هنوز نظر قطعی ندادند و از این صحبت کردند که اگر من همسر ایشون بشم خیلی حرفها پیش میاد تو خانوادشون البته به من گفتند که من خودم با تیپ شما مشکلی ندارم
    من خودم دختر مذهبی هستم اما چادری نیستم و خانواده ایشون اکثرا چادری و خیلی مومن هستند ولی واقعا ادمهای مهربونی هستند و من به این اقا گفتم من برای ازدواج ام یا دوستی هام و روابط اجتماعی ام شخصیت ادمها برام خیلی مهمه و به ظاهر ادمها نگاه نمیکنم و بهشون گفتم به شخصیت و ظاهر همین الان من نگاه کنید و فکر نکنید در اینده بخواین طبق نظر خودتون تغییر ام بدین من این موضوع تیپ رو یه مصداق میدونم از مسائل بزرگتر که ممکنه بعدا به خاطر سنتی بودن این اقا دچار مشکل بشم
    دوستان من فکر کردم من حتما در چنین شرایطی در خانواده ایشون دچار مشکل میشم اگر با این اقا ازدواج کنم میخواستم در این مورد بهم کمک کنید و نظرتون رو بگین

  2. کاربر روبرو از پست مفید mahsa.. تشکرکرده است .

    tamanaye man (چهارشنبه 22 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.