سلام
مدیر محترم حرفهای شما قبول ولی یه سری از نکاتی که گفتی برای بعد از اشنایی است (چه وقت ارتباط داشته باشیم. . چه مدت ارتباط را ادامه دهیم. طی ارتباط چه میزان احساس وارد كنیم. چه میزان ارتباط را پنهان كنیم. چه كسانی در جریان ارتباط باشند. و چه وقت ارتباط پایان می پذیرد)در صورتی که مشکل من قبل از این حرفهاست. ندیم ودانه جان هم راهنمایی بزرگی به من کردنددر ضمن دوستان توی نظرسنجی شرکت کنید چون جوابش برام مهمه








علاقه مندی ها (Bookmarks)