angry -boy واقعا میگین؟؟؟؟؟ واقعا میترسه یعنی؟البته دیشب خودش اشاره کرد به حرف شما
گفت مگه دکتر نگفته. چون خیلی هم بچه رو دوست داره. اصلا چون من دوهفته پیش استراحت مطلق شده بودم همه ظرفا رو میشوره. قبلش دست به سیاه سفید نمیزد.یعنی شما میگی به این دلیل بیشتره؟ فکر کنم شما درست میگی
چون اصلا خوشش نمیاد نصفه کاره بخواد کاری بکنه و فکر کنم اصلا به نظرش نباشه بهتره.
الان اصلا نمیشه تنوع داد. شدیدا ممکنه خطر ساز باشه. بهتره رو خودم بیشتر کار کنم. خیلی صحبتتون مفید بود
مخصوصا اینکه شما مرد هستی و بهتر همسر منو می فهمید.
- - - Updated - - -
"بی دل " عزیز حرفای شما رو باید قاب کنم تا همیشه یادم بمونه. راست میگی. آره اون اصلا اصراری نمیکنه و اذیت نمیکنه. برای ختم قران برنامه ریزی کرده بودم اما اصلا بهش عمل نکردم. انقدر تهوع داشتم اما الان که بهترم باید شروع کنم. یه نزم افزار اس ام اس رو موبایلم دارم که همش جوکهاش بده . شایدم به خاطر اون باشه . نمیدونم. حرفای شما واقعا برام مفید بود
- - - Updated - - -
دوستان خوبم که وقت گذاشتین و جواب منو دادین . واقعا ممنونم. واقعا حرفای شما برای من کارگشا و عالی بود ..جوانه و angry boy , بی دل عزیز از شما بی نهایت ممنونم. احساسی به موضوع برخورد میکردم با حرفای شما منطقی بهش نگاه میکنم و باید روی خودم کار کنم. واقعا ممنونم ازتون که بهم ارامش دادین . من میرم به همسرم زنگ بزنم و از دلش در بیارم. بازم ممنونم ایشاله در همه دوران زندگیتون موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)