به نظر شنا منع پزشک شدیدا تاثیر گذاشته روی همسرتون.
یعنی ما اقایون وقتی بحث سلامتی مادر و بچه پیش بیاد واقعا از رابطه میترسیم.این مورد رو تا حالا چند بار دیدم.دلیلشم استرس در حین رابطه برای جلوگیری از آسیب هست.اقایون دوست دارن بی استرتس رابطه داشته باشن،استرس شدیدا کیفیت جنسیشون رو پایین میاره
از اونور هم رابطه و ارضاع شدن از دید اقایون متفاوته با خانم ها...وقتی به این فکر کنن که ممکنه درست ارضاع نشن،بی خیال میشن.
برعکس خانم ها که بیشتر خود رابطه مهم هست.
به نظر من بهتره این 2 مورد رو با ایجاد شرایطش از ذهن همسرتون دور کنید.
به دلیل محدودیت ها فعلی شما،یکم تنوع بدید به رابطه،مخصوصا تنوعی که اقایون دوست دارن.
ببخشید یکم بی پرده صحبت کردم.دوست دارم مشکلتون حل بشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)