با سلام
دوست عزیز اشتباه نکن با لج ولجبازی فقط فاصله بین شما زیاد میشه وفرصت های بهتر زندگی کردن را از دست میدهی
زن ها موجوداتی احساسی هستن وزود دلشان از چیزی میشکند
پس بهتره زودتراین قهر وآشتی را کنار بگذارین
این شما هستین که باید 1 عمر درکنار هم دیگر زندگی کنین، پس از الان زندگی را با چیزهای بیهوده هدرندهین
که عمر به سرعت میگذرد
شما گذشت کنی ، خانم شما نیز میبخشد
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)