سلام دختر مهربون
این دادگاه ذهنی به نوعی خیال پردازی هستش
یعنی برای فرار از واقعیت ها و وقتی باید ناچار به تسلیم شیم دست به خیال پردازی می زنیم تو هم به نظرم داری این خیال پردازی رو می کنی که مسکن برات باشه
به نظرم فایده ای نمی تونه داشته باشه جز انرژی گرفتن ازت
خیلی انرژی بره تو ذهنت ی دادگاه برپا باشه که خودت تنهایی هم وکیل مدافع باشی هم قاضی هم متهم هم شاکی!!!
عزیزم به نظرم نباید به این ذهنیت ادامه بدی....باید ببینی تو واقعیت چیکار می تونی بکنی...
و اگر به این نتیجه رسیدی که در واقعیت راهی برات نمونده باید سعی کنی کنار بیای
سخت نیست.ی عمره داری با پدرت زندگی می کنی بدونه اینکه دادگاهیش کرده باشی.بازم می تونی دیگه
پدرت هم که قاتل جانی نیست که
ی مرد بر فرض خیلی بداخلاقه .
مرا دوست بدار
اندکی،ولی طولانی
علاقه مندی ها (Bookmarks)