
نوشته اصلی توسط
milad08
همشهری که جفتمون تو تهران زندگی می کردیم، ما توی محل کار با هم آشنا شدیم . در مورد تحقیق کل خاندان ما به پدرو مادرم اعتماد دارن و برای حل مشکلاتشون بهشون رو میارن ، اما متاسفانه یا خوشبختانه خانواده من خیلی به تصمیم های من اعتماد دارن و فکر مکنن من هر کاری انجام میدم درسته، به خاطر همین سعی نکردن تحقیق کنن فقط به گفته های من اکتفا کردن و گفتن مطمئنا که من اشتباه نمی کنم (البته بنده خدا ها ضربه سختی خوردن به خاطر این اطمینانشون و دارن نابود میشن,حتی بیشتر از من )
علاقه مندی ها (Bookmarks)