با سلام و احترام
«کاش بمیرم» گرامی، به خاطر استفاده از ادبیات نامناسب در قسمتی که نقل قول کرده ام از شما معذرت می خواهم و امیدوارم مرا ببخشید.
اینگونه ادبیات ها به خاطر طعنه آمیز بودن، طلبکارانه بودن، و عدم عنصر صمیمیت در آنها آسیب رسان هست حتی اگر صاحب آن ادبیات با نیت خیر از آن استفاده کرده باشد.
ادبیات مذکور نشان می دهد هنگام استفاده از آن مشاور احساس مراجع را درک نکرده است.
خواهش می کنم به جای جمله بالا ، جمله زیر را از من بپذیرید.
من سعی کره ام به دقت وقت بگذارم و جوابی عملیاتی و دقیق به شما بدهم، از شما تقاضا دارم علیرغم فشار احساسی که دارید و نگران هستید با صبوری به دقت مطالبم را مطالعه کرده و روی آنها فکر کنید ، انشاء الله که بتوانید آنها را به کار بگیرد و موفق شوید.












علاقه مندی ها (Bookmarks)