5.آروم آروم عشقت رو به مادرت بگو.جوری نگو که باهات دعوا کنه.طوری که باهات همدردی کنه و دشمن فرضی پدرت بشه
6.این روش که میگم کمی ریسکیه:چند روز تو خونه سر مسائل کوچیک دعوا راه بنداز.(البته ممکنه دعوا شدید هم بشه) مثلا 5 تا 6 روز.خودتو دپرس نشون بده.به مرد مورد علاقت بگو بیاد خواستگاری و وقتی اومد خواستگاری طوری رفتار کن که از طرف خوشت اومده(در این مورد خانواده نباید بفهمه که از قبل باهاش رابطه داشتی)و خواستگار هم باید چابلوسی خودش رو حفظ کنه..در این مورد خانواده سعی میکنه(با عرض معذرت) از شرتون(بلا به دور) خلاص بشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)