دوستان مدتی که با مختصری سرمایه! بورس را امتحان کردم با کمک دوستانم که واردن. تا حالاش بد نبوده و نسبتا تونستم سود حداقلی را بگیرم. اگه سرمایه را بیشتر کنم ی چیزی تهش به اصطلاح میمونه! هرچند مثل هر بیزینس دیگه ریسک خودشو داره! من تا آخر خرداد فرصت دارم تصمیم بگیرم! خوشحال میشم بازم نظرات دوستان را بشنوم!