دوستان مدتی که با مختصری سرمایه! بورس را امتحان کردم با کمک دوستانم که واردن. تا حالاش بد نبوده و نسبتا تونستم سود حداقلی را بگیرم. اگه سرمایه را بیشتر کنم ی چیزی تهش به اصطلاح میمونه! هرچند مثل هر بیزینس دیگه ریسک خودشو داره! من تا آخر خرداد فرصت دارم تصمیم بگیرم! خوشحال میشم بازم نظرات دوستان را بشنوم!








علاقه مندی ها (Bookmarks)