به دور از احساسات ، اگر همچین شخصی به خواستگاریتون میومد که نه شغل داشته و نه سربازی رفته بود و ... بدون اینکه دوستش داشته باشید باهاش ازدواج میکردید ؟
لطفا به خودت روراست باش و به این سوال جواب بده .
دوست داشتن لازمه یک زندگی موفق هست ولی کافی نیست . برای همین باید جوانب دیگر رو هم بررسی کرد .
نگید که برام مهم نیست که شغل نداره ، پس از کجا می خواد خرج شما رو بده ؟
دو روز دیگه که ازدواج کردید وقتی پول نداشت براتون هیچی بخره ، حتی خرج خرد و خوراک و اجاره یک خونه هم نداشت ، عشقتون از بین میره .مشکلات زندگی زیاده ، باید اول مشکلات اولیه رو از سر راه بردارید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)