عزیزم تو خونه چه جوری حرف میزنی ؟؟چی میپوشی ؟؟؟ چه جوری برخورد میکنی ؟ازش درخواستی داری چه جوری و تو چه موقعیتی بیان میکنی ؟؟مردا اکثر دوست دارن حس مالکیت و نسبت به زنشون داشته باشن در کنار خانواده ها با همسرتون چه چه جوری برخورد میکنید ؟؟؟چرا خونه مادرت باهم نمیرید؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)