سلام
دوست عزیزم از خوندن سرگذشتت خیلی ناراحت شدم کاش یکم از مشاوره و ... چیز حالیم بود که کمکت میکردم ولی اینو میدونم که :
در ایام کودکی ات کاری برای خوشبختی و شادمانیت نمی توانستی انجام بدی ولی در مدیریت خوشی و ناخوشی حال و آینده ات خودت همه کاره ای .








علاقه مندی ها (Bookmarks)