سلام ببخشید منو منم یک پسرم و شرایطی مشابه نفر اول را دارم به نظرم شما دودل هستین و با این کار طرف مقابل تونو در وضعیت بدی قرار دادین و گذاشتینش سر کار!!! هون باید به چه امیدی تلاش کنه به امید شما؟؟؟
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام ببخشید منو منم یک پسرم و شرایطی مشابه نفر اول را دارم به نظرم شما دودل هستین و با این کار طرف مقابل تونو در وضعیت بدی قرار دادین و گذاشتینش سر کار!!! هون باید به چه امیدی تلاش کنه به امید شما؟؟؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)