اگه دادگاه نری خیلی بهتره
سعی کن با خودت خلوت کنی . بیشتر فکر کن .
نقطه ضعف هاتون و ایراد هاتون رو تو یک صفحه بنویس و سعی کن برطرفشون کنی .
نقاط قوت و اخلاقهای خوب همسرت رو تو یک یصفحه بنویس و به یاد خاطرات خوبتون بیفت
درست میشه
تشکرشده 3,304 در 1,073 پست
اگه دادگاه نری خیلی بهتره
سعی کن با خودت خلوت کنی . بیشتر فکر کن .
نقطه ضعف هاتون و ایراد هاتون رو تو یک صفحه بنویس و سعی کن برطرفشون کنی .
نقاط قوت و اخلاقهای خوب همسرت رو تو یک یصفحه بنویس و به یاد خاطرات خوبتون بیفت
درست میشه
شارلوت (چهارشنبه 08 خرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)