سلام شارلوت عزیزهمسرتوبه خواهرش نمیتونه بگه خسته ام ونمیتونم بیام چون اون زنش نیست که ازش انتظارداشته باشه که درکش کنه منم مشکلی مشابه تورودارم همسرمن ازساعت 4بعدازظهرمیره تا9صبح سرکاروقتی میادخسته است میخوادبخوابه ناهارمیخوره میخوادبخوابه چون شب کاره ازنظرمن بایددرکش کنی همیشه کسانی هستندکه ازتومشکلشون حادترهستش اماعزیزم همسرت پیش خودش فکرمیکنه که زنم میدونه که خسته ام وحال وحوصله صحبت کردن روندارم.
- - - Updated - - -
من اینجورمواقع برای همسرم ایمیل میزارم یااینکه براش نامه مینویسم که(( ماداریم باهم زندگی میکنیم بیاشادی روباهم تجربه کنیم ودرکنارهم اززندگی لذن ببریم...)) حتی اگه شده فقط بروکنارش بنشین ونوازش کن شوهرت رو همیشه چاره سازبوده میتونی توهم امتهانش کنی وجواب روبرام بزاری.
شادباشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)