خیلی سخته جواب این حرفتون
چرا که مسیری که رفتید خیلی سخت هست ( اگر نگیم اشتباه )
همیشه یادتون باشه شخصیت مجازی ما خیلی فرق داره با واقیعت ما
نمونش رو دیدید تو اینترنت همه از بی شخصیتی و رفتار بد بقیه گله می کنند ولی اگر این همه آدم خوب و با شخصیت هست چرا وضعیت جامعه اینطوره
اگه هدفتون ازدواج هست فقط حضوری ، تلفنی و .... فایده نداره
به خصوص که از شهر های مختلفی هستید









علاقه مندی ها (Bookmarks)