بله همونجور هم که در پست قبلی گفتم .
هدف من خوشبختی ایشون هست حتی اگه خوشبختیش در این باشه که من به او نرسم .
حتی من از همون اول هم گفته بودم که احتمالش خیلی هست که به هم نرسیم .
اما گفتم که کار من از اول اشتباه بود نباید رابطه رو شکل میدادم .
و حالا هم دنبال اینم یه جوری قطع کنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)