به نظرم شما دونفر هنوز آمادگی یک زندگی مشترک رو ندارید . وقتی می خواهید ازدواج کنید باید قبول کنید که دیگه کلمه ای به اسم " من " وجود نداره .
اگر نامزدت بپرسه کجا بودی و با کی بودی ، حق داره ...برای اینکه بهتر بتونه شما رو بشناسه و بدونه شما کجاها میرید و با چه کسایی میرید .
همچنین اون آقا هم باید بدونه که وقتی ازدواج میکنه دیگه نمیتونه به تنهایی برای زندگیش تصمیم بگیره .مثل لباس خریدن .همین طور که وقتی خانمش هم خواست لباس بخره شاید لازم بدونه که یک جاهایی خودش باید نظر بده .








علاقه مندی ها (Bookmarks)