بد دل؟ اوه اوه اوه بد دل به اینا نمگین
بنده خدا اسم نزارین روش
اینکه کجایی و با کی بودی خوب هر کسی دوست داره بدونه ، خانوما هم از این سوالا میپرسن از همسرانشون
تا وقتیم از همدیگه پنهان نکنن مشکلی پیش نمیاد
اینم برا هماهنگیه زندگیه به نظرم
جامعه هم اینقدر افتضاح شده بعضیا حق دارن نگران بشن ولی باید زندگی رو بر پایه اعتماد بنا کرد
به نظر من مشکلی نیست که میپرسه،فقط میخاد بدونه کجا هستین
خودتونم سعی کنین هرگز از خصوصیات اخلاقی همسرتون آیندتون پیش هیچکس بدگویی نکنین








علاقه مندی ها (Bookmarks)