من شما رو به قطع یا ادامه ارتباط تشویق نمی کنم، و برای تصمیم گیری بهتر، لازمست که دست از سرزنش و احساس گناه بردارید.
راه حل های مختلفی برای شما وجود دارد. با یک ذهن باز به راه حلها فکر کنید.
و مسلما باید اون خانوم از تصمیم شما مطلع باشند، خاموش کردن گوشی و بی خبر رها کردن یعنی اینکه من ممکنه دوباره به اون خانوم برگردم و تو این مدت میتونم به فکر خودم باشم! ( ببخشید اما به نظرم نوعی خودخواهی است.)








علاقه مندی ها (Bookmarks)