سلام
منم تقریبا شبیه شما هستم به خاطر اینکه وابسته نشیم ولشون کردم ولی الان مدت هاست درگیرم . دیگه جواب sms هامم نمیدنول حداقل وجدانم کمی راحته یا اینجوری دلداری می دم به خودم نمی دونم
اگه می تونی و شرایط شو داری همین الان به خانواده ات بگو
تشکرشده 345 در 153 پست
سلام
منم تقریبا شبیه شما هستم به خاطر اینکه وابسته نشیم ولشون کردم ولی الان مدت هاست درگیرم . دیگه جواب sms هامم نمیدنول حداقل وجدانم کمی راحته یا اینجوری دلداری می دم به خودم نمی دونم
اگه می تونی و شرایط شو داری همین الان به خانواده ات بگو
zendegi-sabz (سه شنبه 07 خرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)