زندگی سبز، من نمی دونم چند سال دارید، ولی این رو بهتون بگم که در سنین پایینتر وابستگی ها راحتتر از بین میره.
سیم کارتت رو عوض کردید، این خیلی خوبه اما چرا دوباره روشن می کنیش؟ سیم کارت دلت باید آف بشه.
این احساسات شما بعد از یک قطع رابطه پیش میاد. رابطه بیشتر دلبستگی بیشتر و صد در صد وابستگی خواهد آورد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)