سلام
از کجا میدونی که الان که رابطه رو قطع کردی به امید اینکه چند سال بعد بری خواستگاری ، ایشون هنوز مجرد مونده باشه؟ یا اگه مجرد موند به شما پاسخ مثبت بده ؟
کمی بیشتر توضیح بده. چرا الان از طریق خانواده ها برای ازدواج و خواستگاری اقدام نمیکنی؟ مگه دوستش نداری؟ مگه برای ازدواج نمی خواییش؟
قطع ناگهانی یک رابطه کار درستی نیست چون ممکنه ایشون خدای نکرده فکر کنن منشکلی داشتن که شما نخواستین ادامه بدین. بهشون خبر بدین و توضیح بدین .








علاقه مندی ها (Bookmarks)