سلام شیرین جان.
کمی آرومتر عزیز من. دیگران اومدن تایپیکتو با حوصله خوندنو دلسوزانه بر حسب برداشت هاشون جواب دادن، همه میخواستن بهترین کمک رو بهت کرده باشن و هیچکدوم هم نه شمارو میشناسن و نه هیچ سودی از حرف زدن با شما میبرن، حالا اگر حرفاهاشون به مذاقت خوش نیومد لااقل قدردان وقتی باش که برات گذاشتن مخصوصا فرشته مهربون که زحمت زیادی برای همه تایپیک های اینجا میکشن و وقتی تایپیکی رو میبندن یعنی ادامه اون دیگه مفید نبوده یا لازمه به شکل دیگه ای ادامه پیدا کنه.
عزیزم مشاور حضوری هزاران حسن داره، اول اینکه خود شما اونجایی و هیچ برداشت اشتباهی از شما نمیشه . دوم اینکه حضورا خیلی چیزهارو میشه فهمید که مکاتبه ای نمیشه، سوم راهنمایی کتبی خیلی کم تاثیرتر از حضوریه... و خیلی محاسن دیگه.
اگر مشاوری که میشناسی آشناتون هست، خوب پیش یک نفر دیگه برو، ولی اگر برای خودت ارزشی قائلی حتما حتما پیگیر زندگیت باش و هرطور شده مشاوری خبره و با تعهد پیدا کن.
همه دوستان اینجا جز خوشبختی و آرامش و راه درست برای شما چیزی نمیخوان.
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)