سلام اقای جعفری. خیلی ممنون از راهنمایی بسیار خوبتون. من در حال حاضر رابطه ی خودمو با ایشون خیلی کم کردم. مثلا فقط یک روز در هفته با هم تلفنی صحبت می کنیم. یا فقط هفته ای یک یا دو ساعت با هم چت می کنیم. ولی مشکل اینجاست که ایشون بسیار لجباز و غیر منطقی هستند و من بارها به طور غیر مستقیم به ایشون گفتم که رابطمون و تموم کنیم اما اون خیلی زود گریه می کرد و خوب منم یه دخترم و تحمل این گریه ها رو نداشتم. بنابراین دوباره مجبور می شدم رابطمو ادامه بدم. و مشکل دیگه اینه که ما داریم توی یه دانشگاه درس می خونیم و بنابراین باز دوباره همدیگرو می بینیم و من نمی خوام که توی دانشگاه مشکلی برام پیش بیاد . پس ازتون خواهش می کنم که یه راه حل خوب و عملی رو به من بگید تا من بتونم اونجوری رابطمو باهاش تموم کنم. خیلی ممنون









علاقه مندی ها (Bookmarks)