
نوشته اصلی توسط
بابک خرم دین
اسمم بابک نیست، کاش بود...اختیار اسمم نداشتم و یه اسم عربی روم گذاشتن!
با این تفاسیری که گفتید خدا به دادتون برسه. خانواده من که زیاد مذهبی هم نیستن مامانم می گه عروسم باید مذهبی باشه و کلا دختر آرایش کرده و مانتویی و یه کم ابرو برداشته و... می بینه روش رو می کنه اونور!
فک و فامیل هم می گن باید بیایم خواستگاری عروس رو بپسندیم و عروسیم باید تو تالار زنونه مردونه جدا باشه، پسرعموم که برای خواستگاریش از کسی دعوت نکرد و عروسیشم مختلط بود نه کسی عروسیش رفت و نه کسی دیگه باهاش رفت و آمد کرد جز مادربزرگم!
الانم موندم چیکار کنم مامانم دختر 17 ساله چادری برام گذاشته کنار صبح تا شب ازش تعریفم می کنه! فکر کنم با بقیه خاله خانباجی ها هم هماهنگ کرده!
به نظرم تنها چاره امثال من و شما اینه که محکم بگیم می خوایم طبق میل خودمون زندگی کنیم والا بدبخت می شیم!
علاقه مندی ها (Bookmarks)