به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 22 تیر 92 [ 00:08]
    تاریخ عضویت
    1392-2-30
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    230
    سطح
    4
    Points: 230, Level: 4
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    2

    تشکرشده 47 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بابک خرم دین نمایش پست ها
    اسمم بابک نیست، کاش بود...اختیار اسمم نداشتم و یه اسم عربی روم گذاشتن!
    با این تفاسیری که گفتید خدا به دادتون برسه. خانواده من که زیاد مذهبی هم نیستن مامانم می گه عروسم باید مذهبی باشه و کلا دختر آرایش کرده و مانتویی و یه کم ابرو برداشته و... می بینه روش رو می کنه اونور!
    فک و فامیل هم می گن باید بیایم خواستگاری عروس رو بپسندیم و عروسیم باید تو تالار زنونه مردونه جدا باشه، پسرعموم که برای خواستگاریش از کسی دعوت نکرد و عروسیشم مختلط بود نه کسی عروسیش رفت و نه کسی دیگه باهاش رفت و آمد کرد جز مادربزرگم!
    الانم موندم چیکار کنم مامانم دختر 17 ساله چادری برام گذاشته کنار صبح تا شب ازش تعریفم می کنه! فکر کنم با بقیه خاله خانباجی ها هم هماهنگ کرده!
    به نظرم تنها چاره امثال من و شما اینه که محکم بگیم می خوایم طبق میل خودمون زندگی کنیم والا بدبخت می شیم!

    بابک جان باور کن عروسی که جدا باشه واسه زنا راحت تره . هر لباسی که بخوان میتونن بپوشن اما وقتی مختلط باشه معذبن. اوایل جدا باشه آخر سر میخواد مختلط شه اشکالی نداره.
    یه نصیحت دیگه میکنم با اینکه من اونقدرم مومن و ... نیستم اما دختر باایمان و مومن بگیری بهتر از اینه که دختری بگیری که بعدها نتونی کنترلش کنی.

    - - - Updated - - -

    مریم جان پدر مادرو نمیشه انتخاب کرد شما باید باهاشون کنار بیاین درک میکنم چه سختی میکشین. اما بدونیی که دلخوشی اونا هم به این چیزاست . کاریش نمیشه کرد.

  2. کاربر روبرو از پست مفید ballerian65 تشکرکرده است .

    من مریمم (دوشنبه 06 خرداد 92)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 خرداد 92 [ 01:11]
    تاریخ عضویت
    1391-8-07
    نوشته ها
    137
    امتیاز
    722
    سطح
    14
    Points: 722, Level: 14
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    117

    تشکرشده 257 در 108 پست

    Rep Power
    27
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ballerian65 نمایش پست ها
    بابک جان باور کن عروسی که جدا باشه واسه زنا راحت تره . هر لباسی که بخوان میتونن بپوشن اما وقتی مختلط باشه معذبن. اوایل جدا باشه آخر سر میخواد مختلط شه اشکالی نداره.
    یه نصیحت دیگه میکنم با اینکه من اونقدرم مومن و ... نیستم اما دختر باایمان و مومن بگیری بهتر از اینه که دختری بگیری که بعدها نتونی کنترلش کنی.

    - - - Updated - - -

    مریم جان پدر مادرو نمیشه انتخاب کرد شما باید باهاشون کنار بیاین درک میکنم چه سختی میکشین. اما بدونیی که دلخوشی اونا هم به این چیزاست . کاریش نمیشه کرد.
    شدیدا با این توصیه شما مخالفت میکنم چون در ازدواج دو طرف باید کلیات عقاید همو قبول داشته باشن حتی بعضی جزئیاتشو
    یک پسر مذهبی نمیتونه با په دختر غیر مذهبی زندگی کنه یا برعکس

  4. 2 کاربر از پست مفید ژپتو تشکرکرده اند .

    tati (شنبه 11 خرداد 92), من مریمم (دوشنبه 06 خرداد 92)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 22 تیر 92 [ 00:08]
    تاریخ عضویت
    1392-2-30
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    230
    سطح
    4
    Points: 230, Level: 4
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    2

    تشکرشده 47 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ژپتو نمایش پست ها
    شدیدا با این توصیه شما مخالفت میکنم چون در ازدواج دو طرف باید کلیات عقاید همو قبول داشته باشن حتی بعضی جزئیاتشو
    یک پسر مذهبی نمیتونه با په دختر غیر مذهبی زندگی کنه یا برعکس
    بله نمیتونه اما در طولانی مدت میفهمه که اشتباه کرده. حالا منظورم مذهبی تااون حد نیست اما در کل تو این دور و زمونه چه دختر چه پسر با اعتقاد و پاک کم پیدا میشه


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. روز بروز اعتمادم به همسرم كمتر ميشه و در مقابلش احساس ضعف مي كنم
    توسط nasimmng در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 دی 95, 19:27
  2. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 اردیبهشت 95, 09:19
  3. هنوز نتوانسته ام به همسرم اعتماد کنم و به همین دلیل مدام آزارش می دهم
    توسط S.H.I.D.E.H در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 17 فروردین 93, 13:11
  4. یک ماه پس از جدایی،هنوز مثل روز اول جدایی
    توسط bahar_N در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 06 مرداد 91, 10:17
  5. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 اردیبهشت 88, 08:50

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.