به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 31
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 مرداد 94 [ 18:26]
    تاریخ عضویت
    1392-1-19
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    2,578
    سطح
    30
    Points: 2,578, Level: 30
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    395

    تشکرشده 383 در 145 پست

    Rep Power
    32
    Array
    من خودم به عنوان یه دختر بیشتر از اینکه قیافه برام مهم باشه تیپ و اعتماد به نفس و شخصیت طرفم برام مهمه چون میخوام به اون فرد تکیه کنم اگه درش ضعف ببینم اصلا خوشم نمیاد گفتم تیپ چون سلیقه و نظم یه نفر توی تیپش معلومه قیافه خدادادیه
    مثلا پیش اومده خواستگاری از در که وارد شده قیافه ش کچلی ش قدش لاغریش اصلا تو ذوق من زده ولی وقتی رفتیم حرف زدیم انقدر از شخصیتش خوشم اومده که برای زنگ زدنشون لحظه شماری کردم
    برعکسشم بوده کسی که جلسه اول به نظرم بد نبود ولی انقدر ناله کرد و اعتماد به نفسش کم بود که ازش خیلی بدم اومد
    بعدم این طور که من از صحبتاتون متوجه شدم شما با این که یک نقص نه چندان بزرگ البته در قیافه دارید دنبال یک دختر بی نقص در قیافه هستید و خودتون روی ظاهر سخت میگیرید
    در واقع به این علت نمی تونید تصور کنید کسی شما رو با این ظاهر دوست داشته باشه چون شما خودتون نمیتونید زیبایی کمتر از یه حدی رو برای همسرتون قبول کنید
    و تا زمانی که شما قیافه خودتون رو دوست نداشته باشید از هیچ کس نمیتونید انتظار داشته باشید شما رو دوست داشته باشه و شما احیانا مدام بهش بگید که مطمئنی با من خوشبختی و اونم بگه بله
    شما باید خیلی واقع بینانه به قضیه نگاه کنید و درک درستی از شرایط خودتون داشته باشید این نقص و خوبیها و امتیازاتتون رو در کنار هم ببینید و یک جمع بندی درست از ارزش واقعی خودتون به عنوان یک همسر داشته باشید و فکر کنید که چه جور شخصیتی به بهترین شکل با شخصیت شما فیت میشه اما تا زمانی که نگاهتون و مرجع مقایسه تون بازیگران هالیوود باشن شما هیچوقت به ارزشهای واقعی خودتون پی نمی برید چون خودم تجربه دارم میگم من خودم یه سایتی عضو بودم که هر روز میرفتم و علاوه بر اخبار ایران و جهان عکس بازیگران ایران و جهان رو هم در اون میدیدم
    بعد یه مدت متوجه شدم اصلا از قیافه خودم راضی نیستم و فکر میکنم حتما باید چند عمل زیبایی انجام بدم تا به اون ظاهر کامل برسم و این در حالیه که اطرافیان همه من رو دختر زیبایی میدونن اما من هم مثل شما باور نمیکردم حرفشونو میگفتم همه اینا واسه دلخوشی من میگن تا اینکه یه مدتی فرصت پیدا نکردم اصلا به اون سایت سر بزنم و کم کم اعتماد به نفسم برگشت الان که فکر میکنم می بینم واسه این بوده که اون مدت ذهن من ناخودآگاه چهره م رو با چهره بی نقص و پرفکت بازیگرا مقایسه میکرده(که البته فتوشاپ و عملهای جراحی متعددی بهشون کمک میکنه) الان دوباره در آینه که نگاه میکنم یه آدم دوست داشتنی می بینم که علاوه بر ظاهرش از خصلت های خوبش خوشم میاد و ازش راضیم توی این مدتی که اینطور فکر میکنم به قدری اتفاقای خوب تو زندگیم افتاده که من واقعا به قانون جاذبه که در فیلم راز عنوان میشه ایمان پیدا کردم
    جمله محبوب من در این فیلم این بود :شما همونی میشید که فکر می کنید
    من مطمئنم شما برید خارج از کشور بهتر حرفای منو می فهمید
    اونجا همه میدونن که بی نقص بودن مختص مدل ها و هنرپیشه هاست و خیلی راحت با اونی که واقعا هستن کنار میان

  2. کاربر روبرو از پست مفید saraamini تشکرکرده است .

    mahdi24 (دوشنبه 13 خرداد 92)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 تیر 93 [ 22:29]
    تاریخ عضویت
    1392-2-17
    نوشته ها
    187
    امتیاز
    1,506
    سطح
    22
    Points: 1,506, Level: 22
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    123

    تشکرشده 232 در 92 پست

    Rep Power
    32
    Array
    آدم موفقی هستی باید بهت آفرین گفتش ولی این و بدون باید اعتماد به نفس داشته باشی خیلی ها با داشتن وضعیت جسمانی خوب یه کتابم نمیخونن وهیچ تلاشی واسه زندگیش نمیکنه اگه خواستگاری رفتی و این همه حسن و ندید اون شخص آدم ظاهر بینی هستش من خودم معتقد هستم قیافه بعد یه مدت عادی میشه اون چیزی که مهمه اخلاق و منشه یه انسانه چه دخترش چه پسرش

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 تیر 92 [ 15:24]
    تاریخ عضویت
    1392-2-30
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    55
    سطح
    1
    Points: 55, Level: 1
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    1

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اینچا دوستان اکثراً گفتن ما دخترا به ظاهر اهمیت نمی دیم و ....
    اما سوال من یه چیز دیگه بود. پرسیده بودم اگه خواستگاری واستون بیاد با شرایط من ، صادقانه بگید جواب مثبت میدید یا نه؟!!
    من یه دوست دارم اونم همیشه بهم میگه بابا اعتماد به نفست رو زیاد کن، تو اینهمه خوبی داری و ....
    چند روز پیش یهو بهش گفتم خوب اگه دختر داشتی بهم نیدادیش؟؟؟ بعد گفت نه اصلا من دختر داشتم هیچ وقت نمیذاشتم ازدواج کنه. خوب معلومه بهم نمی داد دیگه فقط جوابش محترمانه بود !!
    البته من ناراحت نمیشم از جواب صادقانه. خوب حتما حق داره.

  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 16 تیر 92 [ 13:36]
    تاریخ عضویت
    1392-1-14
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    331
    سطح
    6
    Points: 331, Level: 6
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 55 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اخه شما تو دنیای مجازی از دخترا نظرسنجی میکنید که به چه نتیجه ای برسید؟ بر فرض همه یه صدا گفتند بله قبول میکنیم، یا همه گفتند نه قبول نمی کنیم. چه فرقی در اصل مسئله می کنه؟
    به نظر من باید ترستون رو از جواب نه شنیدن از بین ببرید.

  6. 2 کاربر از پست مفید شیرین بانوی محزون تشکرکرده اند .

    leyla.M90 (پنجشنبه 09 خرداد 92), yalda30 (سه شنبه 07 خرداد 92)

  7. #15
    Banned
    آخرین بازدید
    سه شنبه 08 مرداد 92 [ 13:33]
    تاریخ عضویت
    1392-3-06
    نوشته ها
    187
    امتیاز
    828
    سطح
    15
    Points: 828, Level: 15
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 259 در 109 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام داداشی.داداشی اولا خود ارضایی تعطیل.چه معنی داره.ازدواج نکردی درست ولی مردی دیگه با ورزش و... خودنو از اون حال و هوا بیار بیرون.دوما به قران من اگه دختر داشتم با شرایط تو به زور میدادم بهت البته به شرطی که آمریکا نرین میخوام دخترم پیشم باشه.ثانیا من فردی رو میشناسم که 10 نه 100 برابر تو مشکل داره(البته به قرآن مال تو مشکل نیس) حالا یه بچه 3 ساله هم داره.اعتماد به نفس داشته باش بابا.ما تو یه فوق لیسانس موندیم قبول شیم حالا تو با اون شرایط.در ضمن چون یه مشکل کوچیک داری قرار نیس با هرکی هم که شده ازدواج کنی.تو شرایطی رو داری که خیلیا منت کسی مثل تو رو میکشن

  8. 3 کاربر از پست مفید saman sanaye تشکرکرده اند .

    mahdi24 (دوشنبه 13 خرداد 92), من مریمم (سه شنبه 07 خرداد 92), yalda30 (سه شنبه 07 خرداد 92)

  9. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 تیر 92 [ 15:24]
    تاریخ عضویت
    1392-2-30
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    55
    سطح
    1
    Points: 55, Level: 1
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    1

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شیرین بانو راستش نمی دونم واقعاً . شاید می خوام بفهمم چقدر می تونم توقعاتم رو زیاد و کم کنم. خوب اگه ببینم واقعاً دخترا مشکل دارن توقع هام رو بیارم پایین و به یه مورد معمولی رضایت بدم. اگه ببینم واقعاً واسه دخترا مهم نیست یه موردی که خوبه و احتمالاً کلی خواستگار داره برم. ترس من از نه شنیدن نیست از اینه که برم خواستگاری یه دختر و پشت سرم بگن پسره چه پررو ! پاشو از گلیمش گذاشته اون ورتر !

    - - - Updated - - -

    سامان عزیز: راستش من خیلی خیلی خیلی از نظر جنسی فعال هستم. چاره ای ندارم. بعضی وقتا اونقد بهم فشار میاد سردرد میگیرم. مجبورم هز چند وقت یه بار خودمو تخلیه کنم و گرنه می ترسم یه وقت گناه دیگه ای ازم سز بزنه.
    می دونم گناه کبیره هست . ولی به خدا گفتم خدایا این یه گناه شخصی هست. تو گناه های شخصی رو می بخشی. چاره ای ندارم الان خدا ، اگه این کار رو نکنم شاید یه گناه دیگه ازم سر بزنه.
    البته متاسفانه شنیدم و خوندم که بیش از 90% پسرا قبل ازدواج دچار این بیماری هستند.
    خیلی سعی کردم ترکش کنم اما باز فشار زیاد میشه از دستم در میره. بهترین راه ترکش فکر کنم ازدواجه.

  10. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 22 تیر 92 [ 00:08]
    تاریخ عضویت
    1392-2-30
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    230
    سطح
    4
    Points: 230, Level: 4
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    2

    تشکرشده 47 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خیلی از دخترا واسشون مهم نیست. خیلی ها هستن با یه آدم فلج ازدواج میکنن و تا آخر عمر باید ازشون نگهداری کنن حالا که شما ماشالله همه چیزتون تکمیله.
    دخترای خارج این چیزا اصلا واسشون مهم نیست اما ما ایرانیا متاسفانه کمی بله.
    شما نباید دنبال دخترای امروزی بگردین چون این دخترا واسشون این چیزا مهمه اما دخترای سنتی منظورم متولد 62-63 درکشون بالاتره و میتونن این قضیه رو هضم کنن.

  11. کاربر روبرو از پست مفید ballerian65 تشکرکرده است .

    yalda30 (سه شنبه 07 خرداد 92)

  12. #18
    Banned
    آخرین بازدید
    سه شنبه 08 مرداد 92 [ 13:33]
    تاریخ عضویت
    1392-3-06
    نوشته ها
    187
    امتیاز
    828
    سطح
    15
    Points: 828, Level: 15
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 259 در 109 پست

    Rep Power
    0
    Array
    داداشی برو بدنسازی بدون اینکه از هیچ نوع هورمونی یا استروئیدی استفاده کنی بخدا خیلی مفیده.در رابطه با اینکه پشت سرت خرف بزنن.اولا نمیزنن. دوما اگه زدن به جهنم بذار بزنن.حرفهای اونا مگه چه تاثیری تو حال تو داره.در ضمن یک خانوم ایده آل و خوب (البته اینم بگم من به جز مادرم و دختری که واقعا دوسش دارم و بهم جواب رد داده تا حالا خانم ایده آل ندیدم) هیچ وقت چنین کاری رو نمیکنه.داداشی به نظر من مشکل تو ضعیفی چشمات نیس مشکل تو اینه که با حرف مردم زندگی میکنی و به نظرات اطرافیان خیلی ارزش قائلی.
    داداشی آزاد زندگی کن بی دغدغه و راحت.واسه خودت زندگی کن نه واسه بقیه.و یه چیزی رو فراموش نکن.اینکه تو سرتر و بالاتر از اطرافیانت هستی.شاید برای ازدواج تورو نپسندن ولی مطمئن باش براشون خیلی ارزش داری.مثل شوپنهاور فیلسوف زندگی نکن

    - - - Updated - - -

    داداشی برو بدنسازی بدون اینکه از هیچ نوع هورمونی یا استروئیدی استفاده کنی بخدا خیلی مفیده.در رابطه با اینکه پشت سرت خرف بزنن.اولا نمیزنن. دوما اگه زدن به جهنم بذار بزنن.حرفهای اونا مگه چه تاثیری تو حال تو داره.در ضمن یک خانوم ایده آل و خوب (البته اینم بگم من به جز مادرم و دختری که واقعا دوسش دارم و بهم جواب رد داده تا حالا خانم ایده آل ندیدم) هیچ وقت چنین کاری رو نمیکنه.داداشی به نظر من مشکل تو ضعیفی چشمات نیس مشکل تو اینه که با حرف مردم زندگی میکنی و به نظرات اطرافیان خیلی ارزش قائلی.
    داداشی آزاد زندگی کن بی دغدغه و راحت.واسه خودت زندگی کن نه واسه بقیه.و یه چیزی رو فراموش نکن.اینکه تو سرتر و بالاتر از اطرافیانت هستی.شاید برای ازدواج تورو نپسندن ولی مطمئن باش براشون خیلی ارزش داری.مثل شوپنهاور فیلسوف زندگی نکن

  13. 2 کاربر از پست مفید saman sanaye تشکرکرده اند .

    yalda30 (سه شنبه 07 خرداد 92), ساناز ارومیه (دوشنبه 06 خرداد 92)

  14. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 تیر 00 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-1-18
    نوشته ها
    217
    امتیاز
    10,303
    سطح
    67
    Points: 10,303, Level: 67
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    388

    تشکرشده 576 در 165 پست

    Rep Power
    46
    Array
    آقای بی حوصله ی عزیز سلام.
    اولا مشکل اصلی شما به نظر من همون حرف بقیه و قضاوتاشونه.باید قبول کنین که هر خواستگاری یا جواب مثبت داره و یا منفی.روی این موضوع کار کنید که آقایون ممکنه ده ها بار جواب رد بشنون اما اگه بخوان دیگه ناامید و بی حوصله بشن که اصلا نباید ازدواج کنن.
    در ثانی هر کسی نقصی داره.یکی قدش کوتاهه،یکی مو هاش کمه،یکی کار نداره،یکی خانواده ش مشکل دارن.
    به همین آدمای دور و برتون نگاه کنین.همه چی براشون اوکیه؟؟؟؟
    شما خیلی خیلی زیاد روی این قضیه زوم کردین و این موضوع خواه ناخواه تاثیرات مهمی تو زندگیتون میزاره
    سطح توقع خودتونو از ظاهر خانوم بیارین پایین.قبول کنین که مورد کاملا بی نقص و خاص نمونه ی مشابهشو می پذیره معمولا(امیدوارم از صراحتم ناراحت نشین)
    من خواستگاری داشتم که 2 مقوله ی مهم از نظر منو نداشت(قدش 170 بود یعنی 1 سانتی متر بلندتر از من و کچل بود) بار اول که حرف زدم باهاش فقط احترامشو حفظ میکردم و هیچی از خودمو شرایطم نمی گفتم.بار دوم هم به خاطر رودربایستی با خواهرش صحبت کردم باهاش.اما این صحبت و بعدش صحبت های بعدیش اونقدر منو جذب کرد که واقعا دیگه نقایصش به چشمم نمیومد.برام توی مدت زمان کمی مشکلاتش عادی شد و طاقت اینو نداشتم که کسی در موردش اظهار نظر بدی کنه.اما به هر حال جواب منفی دادم(اما سرسوزنی قضایای ظاهری توی جوابم تاثیر نداشت)بعد از تموم شدنش خونواده مم ننشستن بگن چقد پررو و این حرفا
    خواستگاری نرفته پیش بینی نکنین
    حس تلاشو تو وجودتون بالا ببرین.بدونین که برای ثابت کردن خودتون شاید به تلاش چندین برابر نیاز دارین
    ضعیف نباشین که دخترا از شخصیت های ضعیف خوششون نمیاد
    و در نهایت دنبال خانوم های پخته تر برین که معیاراشون ثابت شده.دخترای کم سن گزینه های مناسبی نیستن براتون(خیلی هاشون ظاهر گرا هستن)
    امیدوارم که موفق باشین

  15. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 مهر 94 [ 02:46]
    تاریخ عضویت
    1391-12-26
    نوشته ها
    80
    امتیاز
    2,284
    سطح
    28
    Points: 2,284, Level: 28
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 91 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array
    وقتی خودت خودتو دوست نداری چه طور انتظار داری دیگران دوست داشته باشن .. اعتماد به نفس از درون میاد نه از بیرون هیچ ربطی هم به مدرک دکترا نداره ..

  16. 2 کاربر از پست مفید خانوم تشکرکرده اند .

    من مریمم (سه شنبه 07 خرداد 92), yalda30 (سه شنبه 07 خرداد 92)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آیا استفاده از پول دیه جایز است؟؟
    توسط آرام دل در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 17 مرداد 93, 01:26
  2. بد دهنی/ پول پرستی...خستم!!
    توسط del_khaste69 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 بهمن 90, 15:33
  3. +تا وقتي كه خانمها به دنبال پول و ماشين هستند
    توسط M_d در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 14 شهریور 88, 06:04
  4. تا وقتي كه خانمها به دنبال پول و ماشين هستند
    توسط M_d در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 شهریور 88, 09:44
  5. +نقش پول
    توسط سا سا در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 مرداد 87, 10:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.