سلام
به نظر من هم گفتن این موضوع تو جلسه خواستگاری درست نیست. چون ممکنه مسئله خیلی بزرگتر از اون چیزی به ذهن بیاد که گفته شده . به نظر من شما برید خواستگاری و بعد از یکی دو جلسه برید پیش یه مشاور خانم که از قبل باهاش هماهنگ کردید. که ایشون مشکل رو به طور کامل برای خانم توضیح بده . بعد هم خودتون باهاش صحبت کنید و بهش بگید اگه بخواد می تونه با پزشک اورولوژ شما صحبت کنه .
موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)