سلام
به نظر من سن شما واسه ازدواج هنوز خیلی کمه
البته بازم ربط به فرهنگ خانوادتون و خودتون داره.
و در این مورد اصلا پیشنهاد نمیدم با دختر داییت صحبت کنی .
به جای اینکه با دختر داییت صحبت کنی با مادر یا بابات صحبت کن .
سمت اون دختر هم نرو ... نزار اون دختر از پاک بودنش بیا بیرون.
چون اگه با تو اومد و بعد چنوقت رابطتون بهم خورد .
احتمال اینکه اون بره سراغ یکی دگه خیلی بیشتره .
و مقصر اصلی هم در اینکه اون دختر از پاک بودن بیرون اوردی تویی
.......
پیشنهاد من برو دانشگاه حد اقل دو یا سه سال که از دانشگاه گذشت تا سنت حداقل برسه به 21 یا 22 بیو با مادرت صحبت کن .
در این شرایط فقط خانواده رو بفرست جلو نه دختر داییت رو .
و دوم یکم از تو فکر و خیال بافی بیا بیرون
تو ازکجا میدونی سنتو واسه اون میخواد .
خیال بافی نکن که فقط خودت عذاب میبینی .








علاقه مندی ها (Bookmarks)