خوب این خصلت ما مردهاست نمی دونی چه حالی میده وقتی دستور میدیم و شما هم اطاعت میکنید :p ( چقدر از این شکلکه که زبونش بیرونه خوشم میاد)
راستش اگه ایشون سر کار میرفت و خسته از سر کار برمیگشت خوب اینقدر مشکلات اینطوری نداشتین. ولی چون درس میخونه و کار دیگه ای هم نداره بله شما یکم لوسش کردین و از بس کارها رو انجام دادین عادت کرده در صورتی که وقتشو داره که کمکتون کنه.
راستی چرا هویج ریختین تو مرغ؟ اه منم بدم میاد مزه هویج همه غذا و مرغ رو میگیره نکنین این کارو![]()
اما جدا از شوخی تقصیر خودتونه زیاده روی کردین و حالا براش عادت شده یک دفعه هم نمیتونین قطعش کنین بهتره کم کم این عادتشو از سرش و غیر مستقیم بندازین هر چی جبهه بگیرین بدتر میشه.









علاقه مندی ها (Bookmarks)