سلام
می دونم سخته منم همین حسو تقریبا توی سربازی داشتم خیلی سخت تر از این ولی زندگیه دیگه بالا پایین داره . بهتره هی با خودتون واژه صبر رو زمزمه کنین و لبخند بزنین و به خدا امید داشته باشن ک حتما یه کار بهتر گیرتون میاد . برا من ک موثر بوده این روش
در ضمن به این سایت ها هم سر بزنین بد نیست
http://www.e-estekhdam.com
http://www.eshetab.com
- - - Updated - - -
سلام
می دونم سخته منم همین حسو تقریبا توی سربازی داشتم خیلی سخت تر از این ولی زندگیه دیگه بالا پایین داره . بهتره هی با خودتون واژه صبر رو زمزمه کنین و لبخند بزنین و به خدا امید داشته باشن ک حتما یه کار بهتر گیرتون میاد . برا من ک موثر بوده این روش
در ضمن به این سایت ها هم سر بزنین بد نیست
http://www.e-estekhdam.com
http://www.eshetab.com








علاقه مندی ها (Bookmarks)