گاه یک سنجاقک به تو دل می بندد
و تو هر روز سحر،می نشینی لب حوض
تا بیاید از راه
از خم پیچک نیلوفرها
روی موهای سرت بنشیند
یا که از قطره ی آب کف دستت بخورد
گاه یک سنجاقک همه ی معنی یک زندگی است...
تشکرشده 2,271 در 375 پست
گاه یک سنجاقک به تو دل می بندد
و تو هر روز سحر،می نشینی لب حوض
تا بیاید از راه
از خم پیچک نیلوفرها
روی موهای سرت بنشیند
یا که از قطره ی آب کف دستت بخورد
گاه یک سنجاقک همه ی معنی یک زندگی است...
چشماتو بیند و تصورکن همه ی آدمای دنیا به این فرموده ی حضرت علی علیه السلام عمل میکنن:
"هر آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و هر آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند"
دنیا چه شکلی میشه ؟؟؟
تشکرشده 3,054 در 793 پست
امروز اما روز پدره.
قاعدتا باید روزی باشه که بچه ها به پدرشون تبریک بگن ، این روز رو .
اما ، چه بر سر ما آوردن که این روز برای بعضی از ماها یادآور دلتنگی ها و ناراحتی هایی هست که مسبب اون ، همین پدره .
میدونین ناراحت کننده تر از همه چیه ؟
اینه که اون فرد کار اشتباهی بکنه ، اصرار کنه ، در حالی که همه میدونن این کار غلطه .
کارش اشتباهه درست ، ولی تبعاتش چی ؟
خوشبختی فرزندانشون رو نشونه گرفته .
پدر! ، من اما شبیه تو نخواهم شد !
من عاشقانه گرداگرد فرزندانم خواهم گشت ، چنان یک دوست .
برای من اما ، لبخند فرزندم مهمتر از خوشحالی خودم خواهد بود.
ادامه بده ! خدا بین من و تو قضاوت ها خواهد کرد.
reihane_b (جمعه 03 خرداد 92), rozaneh (جمعه 03 خرداد 92), taraneh89 (جمعه 31 خرداد 92), پدربزرگ (شنبه 18 خرداد 92), من مریمم (دوشنبه 06 خرداد 92), باران بهاری11 (یکشنبه 19 خرداد 92), راحیل خانوم (شنبه 25 خرداد 92), صاعد (جمعه 03 خرداد 92)
تشکرشده 2,343 در 504 پست
امید حرفات, حرف دل من بود
![]()
ویرایش توسط صاعد : جمعه 03 خرداد 92 در ساعت 12:08
omid65 (جمعه 03 خرداد 92), reihane_b (جمعه 03 خرداد 92), rozaneh (جمعه 03 خرداد 92), taraneh89 (جمعه 31 خرداد 92), پرنده غريب (جمعه 03 خرداد 92), باران بهاری11 (یکشنبه 19 خرداد 92)
تشکرشده 2,912 در 637 پست
امروز روز منه و فقط یک نفر بهم تبریک گفت من به پدرم تبریک گفتم گرچه کودکی وحشتناکی برام ساخته بود گرچه نوجوانی و جوانی وحشتناکتری برام بوجود آورد اما من دوستش دارم چون پدرمه . دوستش دارم چون می ترسم یه روزی نباشه و من ... اون روز می دونم برای نبودنش اشک میریزم اون روز می دونم دلم براش تنگ میشه اما حالا که هست همین که هست برام ارزش داره نه اینکه قبلاً چه بلاهایی سرم آورده. حالا که خودم پدر شدم پدرم رو بخشیدم گرچه همیشه تمام سعیمو میکنم برای پسرم بهترین پدر باشم جوری که بهم افتخار کنه. من هم به پدرم افتخار میکنم گرچه بهم بدی زیاد کرد ولی سایه اش و اسمش افتخارمه. می دونم روزهایی بوده که منم اذیتش کردم روزهایی بوده که دلشو شکستم روزهایی بوده که اونی که فکر میکرده نشدم اما پدر خوبم من همیشه منتظرم یه روزی شهامت بوسیدن دستاتو پیدا کنم حتی با تمام دل پری ها و ناراحتی هام . چون تو پدرمی پدرم.
کاش می شد زمان به عقب برمیگشت و ...
پدر عزیزم روزت مبارک![]()
نمی دانم چه کرده ام
اما
می دانم به تو نیاز مندم
omid65 (جمعه 03 خرداد 92), reihane_b (جمعه 03 خرداد 92), taraneh89 (جمعه 31 خرداد 92), پدربزرگ (شنبه 18 خرداد 92), پرنده غريب (جمعه 03 خرداد 92), ویدا@ (جمعه 03 خرداد 92), مسافر زمان (شنبه 04 خرداد 92), باران بهاری11 (یکشنبه 19 خرداد 92), صاعد (جمعه 03 خرداد 92)
تشکرشده 3,054 در 793 پست
چقده سخته خدايا ، چقده سخته خدايا...
reihane_b (یکشنبه 19 خرداد 92), taraneh89 (جمعه 31 خرداد 92), پدربزرگ (شنبه 18 خرداد 92), باران بهاری11 (یکشنبه 19 خرداد 92), سرگشته دوست (دوشنبه 10 شهریور 93)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
امید
زندگی مثل آمپوله هرچی سفت و سخت بگیری بیشتر دردت میاد پس شل کن صاف بره دردت نیاد نخند شل کن
به اسمت نگاه کن: امـــــــــیــد
بی دلی در همه احوال خدا با او بود
او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد
omid65 (شنبه 18 خرداد 92), reihane_b (یکشنبه 19 خرداد 92), taraneh89 (جمعه 31 خرداد 92), پدربزرگ (شنبه 18 خرداد 92), ویدا@ (یکشنبه 19 خرداد 92), مسافر زمان (سه شنبه 21 خرداد 92), باران بهاری11 (یکشنبه 19 خرداد 92), دختر مهربون (دوشنبه 20 خرداد 92), راحیل خانوم (شنبه 25 خرداد 92), سرگشته دوست (دوشنبه 10 شهریور 93), صاعد (شنبه 18 خرداد 92)
تشکرشده 181 در 64 پست
دلم پره پر از امید نمیدونم چرا اینروزا دلم بیشتر باهام حرف میزه ...همش میگه این کارو بکن اون کارو بکن...منم گوش میدم...
یه بغضی گلومو گرفته دلم میخواد های های گریه کنم...خدایا از تنهایی گریه کردن خسته شدم
reihane_b (یکشنبه 19 خرداد 92), taraneh89 (جمعه 31 خرداد 92), ویدا@ (یکشنبه 19 خرداد 92), مسافر زمان (سه شنبه 21 خرداد 92), باران بهاری11 (یکشنبه 19 خرداد 92), راحیل خانوم (شنبه 25 خرداد 92)
تشکرشده 901 در 185 پست
خدايا خستم...خيلي خستم
دارم ديوونه ميشم...به دادم برس
خداي من خداييست كه اگر سرش فرياد كشيدم به جاي اينكه با مشت به دهانم بزند،
با انگشتان مهربانش نوازشم مي كند و مي گويد ميدانم جز من كسي نداري !!!
reihane_b (یکشنبه 19 خرداد 92), taraneh89 (جمعه 31 خرداد 92), ویدا@ (یکشنبه 19 خرداد 92), مسافر زمان (سه شنبه 21 خرداد 92), باران بهاری11 (یکشنبه 19 خرداد 92)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
خدایا : اگر این روزها حرفهایم بوی ناشکری می دهند.......تو.......به حساب دلتنگی بگذار....
O.o°•♥خـــٌـدایــا راز دل با تــو چـہ گویَـم ڪِہ تــو خــود راز دِلــــی ♥•°o.O
http://gifportal.ru/data/smiles/cveta-674.gif
reihane_b (یکشنبه 19 خرداد 92), taraneh89 (جمعه 31 خرداد 92), مسافر زمان (سه شنبه 21 خرداد 92), باران بهاری11 (یکشنبه 19 خرداد 92), راحیل خانوم (شنبه 25 خرداد 92)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
خدایا
حکمت قدم هایی را که برایم بر می داری٬ بر من آشکار ساز
تا درهایی را که به رویم می گشایی٬ ندانسته نبندم
و درهایی را که به رویم می بندی به اصرار باز نکنم.
O.o°•♥خـــٌـدایــا راز دل با تــو چـہ گویَـم ڪِہ تــو خــود راز دِلــــی ♥•°o.O
http://gifportal.ru/data/smiles/cveta-674.gif
reihane_b (سه شنبه 21 خرداد 92), taraneh89 (جمعه 31 خرداد 92), مسافر زمان (سه شنبه 21 خرداد 92), راحیل خانوم (شنبه 25 خرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)