نقل قول نوشته اصلی توسط tamanaye man نمایش پست ها
بهتره هرجور هست اول خط موبایلت رو عوض کنی ، فعلا یک ایرانسل یا همراه اول بگیر .
به تمام بدی هایی که بهت کرده فکر کن ...در لحظاتی که باید پشتت وامیستاد تو رو رها کرد . عشقش واقعی نیست .اون بهت عادت کرده و فکر میکنه نمیتونه بهتر از تو پیدا کنه برای همین پشیمونه .ولی اگر دوباره برگردی ، دوباره همه این گریه زاری ها و التماس ها یادش میره ، چون خیالش راحت میشه و دوباره همون آش و همون کاسه .
مرسی....
عقلم هم اینا رو تایید میکنه و همین کارا رو دارم انجام میدم
فقط نمیتونم تمرکز کنم و تمام کارام بهم ریخته....که حتما به مرور زمان خوب میشم.میدونم که از این جدایی پشیمون نیستم