سلام بر دوستان عزیز
خیلی وقت هست که تاپیکهای تالار رو دنبال میکنم اما تازگیا عضو شدم.
سراسر این تاپیک بوی یاس و ناامیدی میده.
بنده خیلی در زندگی سختی کشیدم و خوبی کردم و بدی دیدم اما توکلم بهخدا رو زیادتر کردم یعنی هر وقت مشکلی به مشکلاتم اضافه شده ایمان و توکلم به خدا بیشتر شده.
دعای عظیم نور رو هر وقت که دلتون گرفته بخونید باعث آرامش دل میشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)