سلام .
نظر بنده مثل سایر دوستان بهته با خودشون صحبت کنین .
و اینو هم ببینین که شاید اون زمان همینطوری گفته نمیخوام ازدواج کنم .
اگه شما هم واقعا اونو دوس دارین .
بهش بگین اگه دوسم داری از طریق خانواده بیا جلو.
و اگه دیدی یه جورایی دارن بهونه میارن و یا میگن حالا با هم بیشتر آشنا بشیم و اسم بعدا اوردن
شما هم رابطتونو با ایشون قطع کنین . تا وابستگی شما هم بیشتر نشه .
چون این طوری که صحبت میکنین شما هنوز زیاد وابستشون نشدین .
پس الان بهترین زمان جدا شدن هست .
این نظر شخصی بنده بود
در پناه الله باشین
یاعلی








علاقه مندی ها (Bookmarks)