سلام
من هم احساس خوشبختی می کنم چون باور دارم خدایی دارم که همیشه همراه لحظه های تنهایی وتکیه گاه روزهای سخت من است خدایی که با وجود بی مهری ها وکم توجهی های ما لطف بی امانش را از ما دریغ نمی کند و یادش آرامش دهنده قلبهای طوفان زده ماست وامامی که انتظارش انگیزه زندگی، انتظاری که زشتی های دنیا را زیبا می کند چون این پلشتی ها نوید آمدنش را می دهد
یاحق







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)