عزیز جان با این حرفا داری خودت را توجیه میکنی در صورتی که اون اصلا مقصر واشتباه کردن شما به هیچ عنوان نباید بی احترامی و حرفی بزنی وای به حال اینکه فحش بدی این کار آدمای ضعیفه و شما نمیتونی به اونا چیزی بگی فقط باید حرفاتو به شوهرت بزنی و از طریق ایشون به خانواده اش کفته بشه نه از دهن شما شما باید ممنون باشی که همونارم میخرن بعدا پول ذستت اومد عوضش بکن خودت گفتی یه دونه پسر هستش خوب روش خیلی حساسن و نمیخوان یه عمر خودشون با پسرش بودن و ماله اونا بوده و حالا یه شریک عاطفی پیدا کنن باید سیاست داشته باشی و همش احترامومحبت بکنی و بی احترامی میبینی خیلی محترمانه به شوهرت بگی که من براشون احترام قائلم سعی بکن جوری رفتار کنی از همه دخترایی که واسه پسرشون انتخاب میخواستن بکنن سرتر باشی با اخلاق و رفتارت نه اینکه فحش بدی من پدرشوهرم یه سری از وسایل خونشون و که دیگه لازم نداره مثل ظبط و دیویدی چون مدل جدیدشو خریده گفته میخوام بدم به شما تازه من ازش کلی تشکر کردم که واقعا ازتون ممنونم یا فرشاشون و که بعد سنگ کردن خونشون استفاده میکنهخوب چه عیبی داره وقتی اون همه باذوق میگه من بزنم تو ذوقش و بهونه بگیرمو خودمو خراب بکنم در مورد تلویزیون میتونستی بگی واقعا از اون چیزی که ما دیده بودیم قشنگ تره مرسی بابای خوبم ......








علاقه مندی ها (Bookmarks)