ممنون بچه ها که اومدین و بم دلداری دادین
[خب چرا خودت با کسی آشنا نمیشی و دوستیتو ادامه بدی واسه ازدواج؟]
راستش تا حالا همچنین چیزی برام اتفاق نیفتاده و اصلا اهل این جور رابطه ها نیستم، واسه همینم اگه ازدواج سنتی شد که شد وگرنه من چاره ی دیگه ای ندارم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)